Followers

Monday 8 October 2012

Berjaya dengan Set Bersalin Shaklee..

Senang hati dan seronok baca testimoni sahabat shaklee ni..



Salam.. Nak share pengalamn sendiri ni..saya start makan shaklee baru je tu pon amek set berpantang yg sangat superb!! Okie..
1)Masa bersalin saya trauma bleeding sbb kesilapan hospital, so luka n jahitan yg banyak menyebabkan saya susah nak begerak..mmg takot la even nak duduk.
2) lepas 3hari dibenarkan kuar wad, hari kelima anak disahkan jaundis, tinggi lak tu bacaannye..kompom2 stress, degn sakitnye dgn anak kene tahan wad, mmg pantang cowboyla saya, so bile anak kuning saya xbleh makan ape2 jenis jamu pon..
3) makin hari sakit luka xsembuh..rasa ngilu, kebas n nyut2 betambah2..hehe.
4) Then bile saya review balik pasal shaklee, saya terus decide nk amek, actually penah usha2 masa preggy, tp mak mntua suh mam jamu je dats y x beli, now bile da 2minggu jahitan n luka xbaik2 br rasa nyesal...hahah

5) After dapat set berpantang, saya trus cepat2 minum esp tu, dah la sodap, susu plak..xpayah cakap...TERPANCUT2 bile anak lepaskan time menyusu, habis baju n muka baby..hehe..lau pam tu..memey meriahla...sebelah je dapat lebih 4oz...perghh..bangga ibu..
6) Dan yang paling saya rasa bahagia bile luka jahitan yg banyak tu da semakin sembuh, jalan pon xtakot, nak duduk lagila xtakot...lau dulu nk duduk pon rasa ngeri, now siap da bleh bersila..baru SEMINGGU tau amek set berpantang nie!!!
7) tang badan plak memey rasa segar je n bertenaga even jadi JAGA kan malam2, anak kuat menyusu, sejam sekali bangun, tapi xde hal..bile siang pon, saya maintain lagi..xdela rase mngantok sangat..BERBEZA bile xamek shaklee...


Jadik....kesimpulannye kat sini SHAKLEE memey BEST... Lau org dtg melawat, mesti saya dok puji2 shaklee nie, sbb org asyik tegur sya macam org xpantang..hahahah... Mesti kene teruskan dengan shaklee after diz sbb da fall in love ngn Shaklee...tq...

P/S: menyesal xamek shaklee pas besalin dulu...xdela asyik terbaring je sbb takot nk gerak n duduk..memey menyesal!!! Hahahhaha...



Ada sorang lagi nk berkongsi pengalaman beliau mengambil set bersalin ni..





Sj nk berkongsi cerita n testimoni sy sendiri selepas mengambil produk shaklee semasa berpantang sehingga skrg.
ESP
- susu jadi pekat
- breast cpt penuh

- rasa sgt sedap
Ostematrix
- xletih wpun selalu berjaga mlm mnyusukn ank
- bangun pagi sgt cergas sampai terlupa nk rehat bila dh bt keje rmh
- gigi dh xsakit lg
- yg menakjubkan kaki ank sy yg sbln lbh sgt kuat sbb dia asyik nk bdiri jer bila kita angkt dia. sy rasa mgkin sbb ostematrix sbb 2 org ank sy sblm ni xmcm tu.
alfalfa
- susu sgt2 byk
- baju selalu basah klu lambat pam atau mnyusu ank
- Baby selalu tercungap2 sbb ssu laju sgt smpai muka dia habis kna susu klu dia lps sbb xsempat nk hisap. :)
- mkn alfalfa slps mkn mlm dh cukup utk keperluan bby keesokan hari. so, sy xprlu nk mkn 3x sehari alfalfa. Sgt jimat.
Vit c
- sejak ambik vit c, alhamdulillah blm pnh kna selsema lg.
Alhamdulillah, sehingga ke hari ini sy blm bg lg susu formula pd ank sy yg berumur 2 bln... sbb 2 org ank sy sblm ni dh bg susu formula masa dlm pantang lg sbb susu xbyk.. syukur sgt2... Allah murahkn rezeki ank sy kali ini..

dan lagi....

Intan Azlin
Testimoni sendiri: Masa peknen kan syaza,esp dan ostematrix antra supplemen yg saya ambil..masa peknen mmg saya selalu alami sakit belakang masa nak tidor dan masa bangun tido....tapi lepas saya amalkan ostematrix saya dah xsakit belakang mahupun sengal2 badan...dlm masa 2hari sudah nmpk perubahan yg positif....dan yang paling saya xsangka saya masih mampu dukung shaura (anak sulung saya) yg beratnya 11kg naik tangga sampai tingkat 4 sedangkan masatu saya tgah peknen 8bulan..
(rumah kami tingkat 4 tau..xde lif..sob sob)..huhu...ramai kawan2 tegur" kuatnyer kau dukung shaura naik atas tgah peknen lak tu...mesti senang nak bersalin nanti"....alhamdullilah saya mmg di permudahkan masa bersalinkan syaza..

* Bagi saya semua ibu2 yg mengandung wajib ambil supplemen sbb ia sgt penting untuk ibu dan anak ...dan saya masih teruskan mengambil ostematrix n esp masa dlm pantang (saya ambil set berpantang lengkap)...alhamdullilah susu pun meriah sgat2...sekali pam boleh dapat smpai 10oz skrg ni..stok susu pun dah lebih dr 100botol,(nanti saya update ya)dan yg paling best sekali berat badan pun makin menyusut....

Alahmdulialh..senang hati dengar diorg dapat berpantang dengan mudah..kepada sesiapa yang ingin berpantang dengan mudah dan senang hati boleh hubungi saya...boleh klik di sini 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Nak tahu vitamin mana yg bersesuaian dgn budget dan masalah anda? Sila hubungi saya di :

My ID : 885212

H/P: 012-3794525 atau 
Email: nshafez@gmail.com atau 
FB : Noor Shafiza untuk sebarang pertanyaan.
 
 

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget