Followers

Sunday, 31 May 2015

Bagaimana untuk kelihatan MUDA BERSERI ?

Anda seorang WANITA? Mahu kulit cantik dan berseri?


" Apa perasaan Nurul apabila bergambar dengan Jus Sengat Dara?" tanya saya.

" Nurul rasa sangat yakin pada diri nurul. Jus Sengat Dara ini jamu untuk cantik. Sebelum ini, saya ada makan jamu tapi tak tau apa kandungannya. So, bila bergambar dengan Jus Sengat dara ini, Nurul rasa nak share dengan wanita-wanita lain dan nak bagitahu pada semua yang makan jamu ini memang berkesan untuk cantik dan sihat." kata Nurul Azni Jesni, seorang ibu dan model.



SISTEM REPRODUKTIF & OVARI adalah penting untuk kesihatan & kecantikan seorang wanita! 




Ovari dan sistem pembiakan yang sihat adalah rahsia seseorang wanita untuk menjadi MUDA SELAMA-LAMANYA.


  • Ovari mesti merembeskan estrogen dan progesterone hormon dalam nisbah seimbang untuk berfungsi dengan betul.
  • Estrogen - hormon yang paling penting bagi wanita, yang juga membawa kewanitaan untuk seorang wanita.
  •  Progesterone - hormon penting bagi kesuburan wanita sama ada untuk memulakan kehamilan atau untuk mengekalkan kehamilan.

ESTROGEN & KOLAGEN adalah elemen penting untuk kecantikan kulit seorang wanita. Estrogen diperlukan dalam pembuatan sel kolagen. Apabila anda masih muda, sel-sel hormon Estrogen mengandungi jumlah yang tinggi.

Tahap estrogen tinggi sama dengan pengeluaran kolagen tinggi, dengan itu membuat kulit wanita lembut dan licin. Jika kadar estrogen semakin berkurangan akan menyebabkan penuaan. 

Jus Sengat Dara telah direka khas untuk wanita yang mempunyai masalah ketidakseimbangan hormon. Kandungan adalah 100% herba semulajadi membantu wanita menyelesaikan masalah kewanitaan.



Nak cuba Jus Sengat Dara?!! Tak perlu cucuk, tak perlu minum banyak2. Hanya 2 sudu pagi dan malam sebelum makan sahaja. Anda akan nampak muda sentiasa! 
Tak percaya cubalah!

PM/ Whatsup : 012-3794525

Thursday, 28 May 2015

Masalah Keputihan & Cara Mengatasinya


Ramai menganggap menceritakan mengenai masalah alat sulit atau alat kelamin kepada orang lain sesuatu yang tabu atau memalukan. Akibatnya ramai wanita mengambil sikap berdiam diri apabila berhadapan masalah ini kerana tidak mahu diketahui orang lain.


Hakikatnya pada zaman sains dan teknologi ini, hal berkaitan masalah membabitkan kawasan paling sensitif bagi wanita tidak sepatutnya disembunyikan. Dalam kehidupan mereka, penjagaan alat sulit dianggap penting kerana berkait rapat dengan perkara yang berlaku kepada hampir semua wanita seperti pengeluaran darah haid serta hubungan seksual dan kehamilan bagi wanita yang sudah mendirikan rumah tangga. Alat sulit yang tidak dijaga sepenuhnya akan menyebabkan jangkitan kuman yang menjadi punca kepada masalah keputihan serta penyakit berkaitan seksual.

Menurut pakar sakit puan hospital pakar kpj tawakal, dr jaafar yaakob, keputihan adalah masalah normal yang berlaku pada semua wanita. Bezanya sama ada masalah ini serius atau sebaliknya.
Ini berlaku kerana bahagian alat sulit wanita sangat sensitif pada perubahan persekitaran terutama keasidan dan kealkalian.

Justeru, setiap perubahan sama ada disebabkan jangkitan kuman seperti bakteria, virus dan kulat, penggunaan produk pembersih atau persekitaran akan menyebabkan ketidakselesaan, gatal atau mengeluarkan keputihan yang tidak normal serta berbau.


“keputihan adalah cairan atau lendir yang keluar daripada liang faraj selain daripada darah haid. Ada keputihan yang normal dan ada yang tidak normal serta memerlukan rawatan selanjutnya,” katanya.

Menurut dr jaafar, pengeluaran cairan atau lendir pada kelenjar mulut vagina (faraj) dipengaruhi rangsangan berahi. Oleh kerana itu lendir ini akan meningkat jumlahnya dalam keadaan terangsang dan pada waktu berlakunya persetubuhan.

Pengeluaran cairan pada selaput liang vagina dan rongga rahim dipengaruhi oleh hormon. Oleh itu lendir ini akan meningkat jumlahnya sebelum dan sesudah haid atau sewaktu menghampiri waktu subur. Pada peringkat menopaus, pengeluaran cairan atau lendir ini akan berkurang.

“dalam kes normal, cairan atau lendir daripada ketiga-tiga sumber ini berwarna jernih, tidak berbau dan tidak diiringi rasa gatal. Kadangkala cairan ini boleh keluar dengan banyak, tetapi tetap jernih. Ini banyak berlaku kepada semua wanita yang menghampiri waktu subur, sebelum atau sesudah datang bulan,” katanya.

Selain itu, cairan normal ini juga boleh berlaku kepada wanita yang sedang mengalami gangguan jiwa seperti bersedih atau gembira, wanita hamil, wanita yang mengambil pil perancang keluarga, wanita yang sedang dalam rawatan menggunakan ubat hormon malah bayi perempuan di antara umur satu hingga 10 hari boleh menghasilkan cairan daripada vaginanya akibat pengaruh hormon yang dihasilkan oleh plasenta atau uri.

“wanita yang mengalami semua tanda di atas tidak perlu risau kerana ini adalah perkara biasa asalkan keputihan dialami tidak menyebabkan rasa tidak selesa atau gatal. Untuk mengenali keputihan yang tidak normal, biasanya cairan yang keluar bersifat putih pekat, kelihatan seperti nanah, sering berbau busuk serta diiringi rasa gatal pada sekeliling faraj,” katanya yang menolak dakwaan keputihan disebabkan faktor pemakanan.

Dr jaafar menjelaskan, keputihan biasa berlaku disebabkan jangkitan bakteria dan kulat. Keputihan disebabkan jangkitan bakteria akan berwarna kuning, berbau hamis dan gatal pada kemaluan. Keputihan yang disebabkan jangkitan kulat pula berwarna susu bergumpal, berbau masam, rasa gatal dan kemaluan akan membengkak dan merah.

Katanya, keputihan kerap berlaku kepada wanita hamil, namun tidak berbahaya kerana disebabkan faktor psikologi saja. Apabila sudah melahirkan anak, masalah ini hilang dengan sendirinya.

“namun, jangan diabaikan jika keputihan yang anda alami berada pada tahap kritikal kerana akan menyebabkan kelahiran bayi pramatang manakala kuman betahemolytic staph aureus akan menjejaskan kesihatan bayi. Bagi wanita yang belum berkahwin, keputihan akan menyebabkan mereka sukar mendapat anak, gangguan haid, kesakitan serta ketidakselesaan ketika ‘bersama’,” katanya lagi.

Menurut dr jaafar, keputihan yang tidak normal boleh dielakkan jika wanita mengamalkan penjagaan kebersihan alat sulit terutama ketika haid.
“ketika haid, wanita dinasihatkan kerap menukar tuala wanita terutama pada hari yang banyak darah keluar. Ini kerana darah adalah medium yang sesuai untuk kuman membiak. Bagi wanita yang menggunakan tampon mereka perlu ingat untuk menukarnya selalu,” katanya.

Selain itu, elakkan menyabun atau menyapu gel pembersih pada alat kelamin kerana ini mungkin menyebabkan kekeringan, radang kulit dan gatal. Sesetengah wanita sensitif dan alah pada pewangi dalam buih sabun.

Pasangan suami isteri pula digalakkan membersihkan alat kelamin dengan air sebelum dan selepas hubungan seks untuk kebersihan yang optimum, begitu juga selepas membuang air kecil serta besar.

Amalan melakukan douching iaitu memasukkan jari atau pancutan ke dalam faraj dengan tujuan membersihkan bahagian dalam faraj adalah tidak baik dan boleh menyebabkan punca keputihan.
“ini kerana perbuatan ini akan menyingkirkan sejenis bakteria baik iaitu lactobacilli dari faraj di samping mendedahkan faraj dan bahagian luar kemaluan kepada bahan kimia yang boleh mengakibatkan masalah kulit,” ujarnya.

Katanya, pemakaian pakaian dalam jenis sintetik yang terlalu ketat akan menambahkan lagi masalah keputihan. Ini kerana fabrik jenis ini akan menyebabkan kulit berpeluh, tiada peredaran udara pada kulit dan akhirnya menggalakkan kuman membiak.

Sebaiknya pakai pakaian dalam jenis kapas dan menukar setiap hari dan lebih kerap pada hari mengalami keputihan. Seeloknya pakai pelapik seluar dalam supaya tidak melekat pada pakaian dalam yang menyebabkan ketidakselesaan. Bagi wanita yang mengalami masalah keputihan yang serius, biasanya rawatan diberikan mengikut jenis kuman pada cairan vagina. Selepas itu doktor akan memberikan antibiotik bagi mengawalnya.

“namun begitu, seelok-eloknya wanita yang mengalami masalah keputihan dinasihatkan berjumpa doktor untuk mendapatkan pengesahan sama ada ia berpenyakit atau tidak, supaya rawatan dapat diberikan sebelum penyakit serius,” jelasnya. – hm (13/12/2010)

  


Anda tidak perlu bimbang. Atasi masalah keputihan anda dengan jus sengat dara. Jus sengat dara direka khas untuk wanita yang mempunyai masalah dalaman dan mempunyai15 herba pilihan semulajadi. Salah satu kandungan nya adalah habatus sauda yang berfungsi merawat keputihan, memperbaiki sistem imunisasi badan serta menstabilkan kandungan kolestrol dalam darah. Ramai yang telah berpuas hati dengan hasilnya dan anda juga boleh melihat testimoni DISINI.

Apa tunggu lagi! 
Rawatlah keputihan anda dengan Jus Sengat Dara!!

Dapatkan sekarang dengan harga istimewa daripada saya. 

Pm/whatsup 012-3794525


Testimoni keputihan

Testimoni dari saya sendiri..

Sejak saya beranak 3 keputihan saya keluar banyak sehingga saya terpaksa memakai pantiliner. Sekarang keputihan saya berkurang. Saya tidak perlu memakai pantiliner lagi. Jus Sengat Dara saya amalkan sehingga sekarang. Malah banyak khasiat yang saya dapat sejak minum Jus Sengat Dara ini.

Dibawah ini adalah testimoni daripada pelanggan-pelanggan dan kawan-kawan saya yang telah minum Jus Sengat Dara. Jom baca apa kata mereka!


Testi 1

Testi 2 & 3


Testi 4 & 5

Testi 6



Testi 7


Testi 8


Berminat ? Jom order dengan saya.


Boleh PM/ Whatsup saya 012-3794525

Harga Istimewa menanti anda!!





Tuesday, 26 May 2015

Keistimewaan solat


Perkongsian hari ini :

Sesetengah ulama berkata bahawa sesiapa yang menjaga solatnya maka Allah mengurniakan lima keistimewaan :

1. Akan diangkat kesempitan hidup di dunia daripadanya.
2. Akan dihindarkan daripada azab kubur.
3. Akan mendapat buku catatan amalnya melalui tangan kanan.
4. Akan melintas Titian Sirat sepantas kilat.
5. Akan memasuki syurga tanpa hisap.

........mudahnya menjemput rezeki.


9 Petua Banyakkan Air Susu Ibu Secara 100% Semulajadi

Air susu ibu yang banyak pastilah menjadi keinginan semua ibu yang mempunyai bayi. Berikut merupakan petua untuk perbanyakkan air susu ibu dan dijamin 100% semulajadi.

1. Daun bunga melur dan daun pucuk manis
Gilingkan daun bunga melur atau pucuk manis hingga halus dan tampal di keliling payudara di pagi hari. Jangan lupa cucikan bersih sebelum susukan bayi.

2. Kacang tanah
Kacang tanah mengandungi protein, zat besi, vitamin E, kalcium, vitamin B dan fosforus yang tinggi. Ianya sangat baik untuk penghasilan susu ibu. Digalakkan mengambil kacang tanah bersama-sama susu kambing.

3. Longan kering
Ambil segenggam longan kering, basuh dan rebus bersama 3 cawan air hingga kembang. Jadikan minuman harian.

4. Daun Sirih
Ratakan minyak kelapa ke atas daun sirih, layurkan atas api kecil hingga layu. Dan, tunggu sejuk sedikit dan tuam di bahagian payudara.

5. Halba dan jintan hitam
Bersihkan dahulu, kemudian ambil 1 sudu halba atau jintan hitam, tuang air panas dan rendamkan seketika. Kemudian, tapis dan minum airnya.

6. Susu
Jadikan rutin, minum susu sebanyak 3 atau 4 hidangan dalam sehari.

7. Lobak putih
Kisarkan dan minum airnya. Atau, masak seprti sayur air atau sayur lemak dan makan dengan nasi panas.

8. Nasi panas, halia muda dan air asam
Makanlah nasi panas berlaukkan halia muda yang ditumbuk dan dicampurkan sedikit dengan air asam.

9. Daun betik muda
Pilih daun yang muda, kemudian basuh bersih dan rebus. Setelah sejuk, minum airnya 2 hingga 3 kali sehari.

Mungkin tidak semua petua yang dikongsikan di atas ini serasi dengan badan si ibu, jadi ibu2 perlu 'try and error'. 

Walaubagaimana pun, jika ibu2  hanya mengambil atau mengamalkan cara traditional untuk banyakkan air susu ibu, TETAPI konsep 'supply dan demand' tidak dipenuhi, maka proses penghasilan susu akan terganggu seterusnya mengurangkan jumlah susu yang terhasil.

Paling penting, susukan bayi sekerap mungkin ~ 2 jam sekali. Jika sudah mula bekerja pamlah sekerapkan mungkin secara konsisten. Sekurang-kurangnya 3 jam sekali. Ingat, jika anda 'skip' sesi mengepam, ianya akan menyebabkan susu badan akan semakin berkurangan. Dan carilah ilmu sebanyak mungkin sebelum memulakan penyusuan ibu.

Sekian sahaja perkongsian untuk kali ini. Semoga perkongsian ini memberi manfaat buat ibu2 dan si bayi.

P/S : Satu lagi untuk memperbanyakkan susu ibu adalah Habbatus sauda. Sekarang dah ada dalam bentuk kapsul yang dipanggil Habbasyi Oil. Ramai ibu2 yang telah mencuba Habbasyi oil ini dan sememangnya telah menjadi amalan serta kesanya boleh dilihat dalam masa 3 HARI ! Tak percaya? Cubalah.


Dapatkan dari saya : 012-3794525


Sunday, 24 May 2015

KISAH 8 TAHUN TAK DATANG PERIOD



Apalah makna bagi seorang wanita jika darah kotor tidak hadir dalam hidup secara fitrahnya.
Ya, itu FITRAH sebagai seorang bergelar wanita.
Sudah pasti perasaan rendah diri, rasa kekurangan diri dan motivasi untuk diri jatuh ke bawah.
Lebih-lebih lagi apabila wanita tersebut sudah berkahwin dan mahukan zuriat sendiri.
Saya tak dapat bayangkan bagaimana perasaan mereka.
Hormon tidak stabil, haid tidak teratur dan macam-macam masalah dalaman wanita yang tidak terluah dengan kata-kata.


Ting ! Ting !
Ikon PM bernyala… tanda ada orang PM.
Pelanggan yang membeli jus bulan lepas.
“Salam puan, Dah minum Jus Sengat Dara baru 4 botol, period BERTAHUN TIDAK DATANG, kali ini datang HEAVY FLOWnya. Lamanyaaaa TAK TENGOK PERIOD ! PUAS RASANYA. Harap Jus Sengat Dara berterusan serasi dengan saya.
ALLAHU AKBAR !
Tiada perkataan yang boleh menggambarkan perasaan saya apabila membaca PM pelanggan tersebut.
Mahu mengalir air mata terharu apabila produk yang dijual memberi NILAI tidak terhingga dan memberi MANFAAT kepada pelanggan.
Produk hanyalah ALAT semata-mata. Ikhtiar kepada wanita yang PENAT MENCUBA MACAM-MACAM PRODUK.
Sambung pelanggan tadi,
“Dah 8 tahun period tidak datang senderi dan heavy macam ni. Biasa kalau saya MAKAN UBAT baru period datang.”
“Suami suruh teruskan. Rasanya pun sedap”
Saya sangat bersyukur kerana menjadi ejen kepada syarikat yang mengeluarkan produk yang BERMUTU TINGGI.
Ini bukan pertama kali, saya mendapat feedback yang baik dari pelanggan. SUDAH BANYAK!
Ada kata, jus ini jamu moden. Jamu untuk cantik.
Rasanya sedap seperti jus delima asli.
Bahan yang digunakan pun, 100% HERBA. LULUS dalam UJIAN MAKMAL dan UJIAN DADAH. Tidak berbahaya untuk amalkan secara berterusan.
Jus ini juga telah dikelaskan PENGKELASAN MAKANAN OLEH KKM. Ianya BUKAN UBAT !
Banyak sangat KHASIAT yang diperolehi dalam 1 botol. Tidak perlu lagi untuk makan macam-macam ubat dan produk untuk dapatkan pelbagai khasiat.
Produk yang saya jual ni sebenarnya, kalau beli majalah dan suratkhabar, dah banyak masuk tau!
Ada dalam Majalah Mingguan Wanita, majalah PA&MA, suratkhabar BERITA HARIAN, SINAR dan banyak lagi.
Dengar cerita tidak lama lagi, syarikat nak masuk iklan TV3 dan TV AlHijrah pula.
Kalau nak saya cerita lanjut tentang produk ni, cepat-cepatlah PM saya.
Semua wanita tak kira dah berkahwin atau BELUM BERKAHWIN boleh amalkan jus ini.
Encik-encik suami juga patut beli untuk isteri.
Bukan saya tidak boleh nak bagitahu terus HARGA kat sini, tapi anda takkan dapat tahu bahawa NILAI yang saya cuba nak sampaikan LEBIH BERHARGA daripada harganya yang sangat MAMPU MILIK oleh semua wanita.
PASTI anda akan terkejut apabila harga produk ni, seperti tidak sama dengan MANFAAT YANG DIBERI oleh jus ini.


Cepat-Cepat PM saya;
012-3794525
012-3794525

P/S: MAAF kalau anda PM saya lambat REPLY tau. Biasanya kalau saya lambat reply, saya tengah sibuk packing yang pelanggan dah buat tempahan.


Jus Sengat Dara semakin diminati

Selalu rasa penat?
Stress?
Sakit2 sendi?
Senggugut?
Period tak stabil?
Pembuangan tidak lawas?
Kulit muka kusam?
Keputihan banyak dan berbau?






Jus Sengat Dara mendapat kepercayaan wanita di ‪#‎malaysia‬.
Apa lagi nak dikata. Testimoni di sana sini. Kami tidak putus2 mendapat pujian dari pengguna ‪#‎jussengatdara‬ tentang kebaikan yang mereka dapat.
Lihat sahaja testimoni dibawah. Lepas sahaja minum Jus ini, macam- macam kebaikkan pengguna ini dapat.
Sihat dengan Jus Sengat Dara!
Hubungi lanjut 0123794525.

Wednesday, 20 May 2015

Soalan Lazim Habbasyi Oil





Soalan Lazim

 1. Adakah (Habbasyi Oil) produk Malaysia? 

Tidak, (Habbasyi Oil) diimport terus dari Indonesia. 100% asli dan tiada bahan tambahan.

 2. Adakah produk ini HALAL? 

Ya. Produk ini telah disahkan halal oleh Majelis Ulama Indonesia iaitu badan yang diiktiraf oleh JAKIM Malaysia.

 3.Bagaimana cara pengambilan (Habbasyi Oil) bagi golongan dewasa? 

Pengambilannya adalah :
Dewasa : diambil sebelum makan.
2 x 2 kapsul sehari – untuk pencegahan
3 x 2 kapsul sehari – untuk pengubatan
3 x 2 kapsul sehari – untuk penyakit kronik
Kanak-kanak : 3 kapsul sehari.

 4. Adakah terdapat sebarang kesan sampingan apabila mengambil produk ini? 

Tiada kesan sampingan yang diketahui. Habbasyi Oil mengandungi minyak Habatus Sauda yang tulen dan bebas dari sebarang bahan pengawet.

 5. Bolehkah Habatus Sauda diambil oleh wanita hamil? 

Tidak digalakkan untuk ambil terlalu awal kerana habbatus sauda boleh mempercepatkan pengecutan rahim seterusnya mengelakkan keguguran/bersalin awal.
Boleh mula ambil apabila kandungan telah berusia 38 minggu.

 6. Bolehkah pengidap penyakit kronik seperti diabetis, darah tinggi, dan kencing manis mengambil ubat penyakit kronik dan dalam masa yang sama mengambil Habatus Sauda? 

Boleh.
Tetapi mereka perlulah mengambil Habatus Sauda sejam selepas mengambil ubat penyakit kronik dan mereka juga masih perlu meneruskan rawatan pakar. Sila dapatkan khidmat nasihat daripada doktor dahulu.

Kelebihan kepada kesihatan anda : 
  • Meredakan batuk dan meminimumkan manifestasi atas gangguan saluran pernafasan
  • Melindungi terhadap serangan bronchial asthma dan batuk kokol
  • Meningkatkan kecergasan tubuh dan mengatasi kelelahan & kelemahan harian
  • Meningkatkan imunisasi tubuh terutama pada keadaan penyakit dan penyembuhan
  • Meredakan pelbagai sakit dan ketidakselesaan seperti kekejangan dan perut kembung

Ingin dapatkan Habbasyi Oil. 
Hubungi pm/whtsup : 012-3794525 

Jus Sengat Dara di Majalah Pa&Ma


Alhamdulillah... ‪#‎JusSengatDara‬ semakin dikenali.
Kini #jussengatdara berada dalam @majalahpama keluaran Jun 2015.
Dapatkan Majalah Pa&Ma dipasaran sekarang.


Tuesday, 19 May 2015

Berpantang hanya dengan Jus Sengat Dara


Ting ! Ting ! Ting !
Bunyi aplikasi Telegram di handphone.
Rancak bunyinya. Membuatkan aku tak sabar nak buka, mahu baca apa yang ‘bising’ sangat tu.
“Saya nak kongsi testimoni saya sendiri selepas 3 minggu consume‪#‎JusSengatDara‬ semasa berpantang. Saya dah ambil 3 botol” - Kata Pn Ilda dari Puchong
“ Oleh kerana saya bersalin czer, darah nifas keluar tak sekata. Kejap ada.. Kejap tak de. Habis je botol pertama, darah nifas terus lawas “, kongsinya lagi.
Tak sabar nak baca seterusnya.
Pn Ilda berhenti sekejap menaip message kerana baby menangis. Macam tau pula, mummynya tak layan dia dan layan handphone.
“Bersalin czer ni, tak boleh nak pakai bengkung, perut jadi buncit. Buruk rupanya… Tapi sekarang, perut dah tak nampak buncit sangat. Rahim pula rasa mengcut dengan baik.”
“MUKA dah TAK PUCAT, rasa complexion makin GLOWING”.
Wahhh… ber double triple kebaikan jus ini pada Puan Ilda. Inilah RAHSIA nya jika amalkan #JusSengatDara secara konsisten.
Sambung Puan Ilda..
“SUSU badan memang sangat MERIAH. Dalam masa 3 minggu, baby dah bam bam”, sambil Pn Ilda upload gambar baby nya yang cute tu.
Geram macam nak cubit-cubit aje pipi baby ni.
“Hari me-3, mata baby ada kuning sikit. Mula-mula memang takut juga nak consume Jus Sengat Dara sebab ada kunyit. Takut baby tambah kuning. Saya cuba juga Jus Sengat Dara pada hari ke-5. Alhamdulillah, baby tak kuning. Badan saya pun tak rasa penat, BERTENAGA je walaupun bangun malam susukan baby”
“Pernah juga satu malam tu terlupa nak consume. Esoknya saya rasa lesu dan mengantuk.”
Puan Ilda mengakhiri perbualan kami dalam group Telegram dengan mengatakan,
“Berpantang kali ni memang saya minum Jus Sengat Dara saja. Tak amik produk atau jamu lain. Nak test KEHEBATAN #JusSengatDara. Alhamdulillah, memang serasi dengan saya”
—————————————
Jadi, KENAPA MASIH TAKUT untuk amalkan Jus Sengat Dara sebaik sahaja bersalin.
Jus ini amat sesuai untuk di amalkan.
Banyak sangat kelebihan yang boleh di dapati darinya.
Harga MAMPU MILIK, BERKESAN dan yang penting SELAMAT untuk digunakan.
—————————————







MAHU DAPATKAN NYA?

WA “JusSengatDara” ke 012-3794525


Monday, 18 May 2015

Khasiat Ostematrik

TIADA LAGI SAKIT2 BADAN BILA BANGUN TIDO...KEBAS2 PON TAKDE LAGI...Dapatkan sekarang Ostematrix anda berharga RM61...
Ada 120 biji...berbaloi2...jimat.. ^_^
.
=====================
OSTEMATRIX SHAKLEE!!!
=====================
.
● Membekalkan kalsium untuk menguatkan tulang, mengatasi sakit sendi, kebas-kebas dan kekejangan
.
● Turut mengandungi magnesium dan vitamin D yang menggalakkan komposisi tulang dan tulang rawan, sistem saraf, halang endapan kalsium dan tingkatkan penyerapan kalsium.
.
Nak taw harga lagi best??
Pm or Whatsapp:
=================
Shafiza 012-3794525
=================

Khasiat Habbatus sauda


Dapatkan dalam bentuk kapsul yang mudah ditelan.
100% minyak habbatus sauda asli.

Pm/ Whatsup : 012-3794525





PROMOSI Habbasyi Oil

Sempena bulan Mei ini pihak kami ingin menawarkan tawaran menarik! 
Tawaran ini akan berakhir pada 7hb Jun 2015. 
Cepat dapatkan sekarang!!





Sunday, 17 May 2015

Jus Sengat Dara di TV3

Assalamualaikum....


Selamat pagi! Dah Sarapan ke??
Sebelum tu pekena ‪#‎jussenggatdara‬ dulu ye...


Nak bagitahu ni Berita ‪#‎baik‬...



In sya Allah, ‪#‎iklan‬ Jus Sengat Dara akan mula diiklankan di ‪#‎tv3‬ mulai 25hb Mei ini selama seminggu setiap bulan.

Dalam tempoh seminggu itu, iklan Jus Sengat Dara akan disiarkan dalam 25 slot termasuk prime time. Wah...wah...
Sekarang ni, iklan sedang dinilai oleh Lembaga Penapisan Filem (LPF) dan juga MIM (Made In Malaysia).

Doakan iklan Jus Sengat Dara tiada masalah dipihak mereka dan boleh release dengan cepat.
Bulan depan, jika ada rezeki, Jus Sengat Dara juga akan ber iklan di ‪#‎tv9‬juga..

Semoga Jus Sengat Dara terus maju dan ‪#‎disayangi‬ oleh semua!


Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget