Followers

Sunday 31 May 2015

Bagaimana untuk kelihatan MUDA BERSERI ?

Anda seorang WANITA? Mahu kulit cantik dan berseri?


" Apa perasaan Nurul apabila bergambar dengan Jus Sengat Dara?" tanya saya.

" Nurul rasa sangat yakin pada diri nurul. Jus Sengat Dara ini jamu untuk cantik. Sebelum ini, saya ada makan jamu tapi tak tau apa kandungannya. So, bila bergambar dengan Jus Sengat dara ini, Nurul rasa nak share dengan wanita-wanita lain dan nak bagitahu pada semua yang makan jamu ini memang berkesan untuk cantik dan sihat." kata Nurul Azni Jesni, seorang ibu dan model.



SISTEM REPRODUKTIF & OVARI adalah penting untuk kesihatan & kecantikan seorang wanita! 




Ovari dan sistem pembiakan yang sihat adalah rahsia seseorang wanita untuk menjadi MUDA SELAMA-LAMANYA.


  • Ovari mesti merembeskan estrogen dan progesterone hormon dalam nisbah seimbang untuk berfungsi dengan betul.
  • Estrogen - hormon yang paling penting bagi wanita, yang juga membawa kewanitaan untuk seorang wanita.
  •  Progesterone - hormon penting bagi kesuburan wanita sama ada untuk memulakan kehamilan atau untuk mengekalkan kehamilan.

ESTROGEN & KOLAGEN adalah elemen penting untuk kecantikan kulit seorang wanita. Estrogen diperlukan dalam pembuatan sel kolagen. Apabila anda masih muda, sel-sel hormon Estrogen mengandungi jumlah yang tinggi.

Tahap estrogen tinggi sama dengan pengeluaran kolagen tinggi, dengan itu membuat kulit wanita lembut dan licin. Jika kadar estrogen semakin berkurangan akan menyebabkan penuaan. 

Jus Sengat Dara telah direka khas untuk wanita yang mempunyai masalah ketidakseimbangan hormon. Kandungan adalah 100% herba semulajadi membantu wanita menyelesaikan masalah kewanitaan.



Nak cuba Jus Sengat Dara?!! Tak perlu cucuk, tak perlu minum banyak2. Hanya 2 sudu pagi dan malam sebelum makan sahaja. Anda akan nampak muda sentiasa! 
Tak percaya cubalah!

PM/ Whatsup : 012-3794525

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget