Followers

Sunday 24 May 2015

KISAH 8 TAHUN TAK DATANG PERIOD



Apalah makna bagi seorang wanita jika darah kotor tidak hadir dalam hidup secara fitrahnya.
Ya, itu FITRAH sebagai seorang bergelar wanita.
Sudah pasti perasaan rendah diri, rasa kekurangan diri dan motivasi untuk diri jatuh ke bawah.
Lebih-lebih lagi apabila wanita tersebut sudah berkahwin dan mahukan zuriat sendiri.
Saya tak dapat bayangkan bagaimana perasaan mereka.
Hormon tidak stabil, haid tidak teratur dan macam-macam masalah dalaman wanita yang tidak terluah dengan kata-kata.


Ting ! Ting !
Ikon PM bernyala… tanda ada orang PM.
Pelanggan yang membeli jus bulan lepas.
“Salam puan, Dah minum Jus Sengat Dara baru 4 botol, period BERTAHUN TIDAK DATANG, kali ini datang HEAVY FLOWnya. Lamanyaaaa TAK TENGOK PERIOD ! PUAS RASANYA. Harap Jus Sengat Dara berterusan serasi dengan saya.
ALLAHU AKBAR !
Tiada perkataan yang boleh menggambarkan perasaan saya apabila membaca PM pelanggan tersebut.
Mahu mengalir air mata terharu apabila produk yang dijual memberi NILAI tidak terhingga dan memberi MANFAAT kepada pelanggan.
Produk hanyalah ALAT semata-mata. Ikhtiar kepada wanita yang PENAT MENCUBA MACAM-MACAM PRODUK.
Sambung pelanggan tadi,
“Dah 8 tahun period tidak datang senderi dan heavy macam ni. Biasa kalau saya MAKAN UBAT baru period datang.”
“Suami suruh teruskan. Rasanya pun sedap”
Saya sangat bersyukur kerana menjadi ejen kepada syarikat yang mengeluarkan produk yang BERMUTU TINGGI.
Ini bukan pertama kali, saya mendapat feedback yang baik dari pelanggan. SUDAH BANYAK!
Ada kata, jus ini jamu moden. Jamu untuk cantik.
Rasanya sedap seperti jus delima asli.
Bahan yang digunakan pun, 100% HERBA. LULUS dalam UJIAN MAKMAL dan UJIAN DADAH. Tidak berbahaya untuk amalkan secara berterusan.
Jus ini juga telah dikelaskan PENGKELASAN MAKANAN OLEH KKM. Ianya BUKAN UBAT !
Banyak sangat KHASIAT yang diperolehi dalam 1 botol. Tidak perlu lagi untuk makan macam-macam ubat dan produk untuk dapatkan pelbagai khasiat.
Produk yang saya jual ni sebenarnya, kalau beli majalah dan suratkhabar, dah banyak masuk tau!
Ada dalam Majalah Mingguan Wanita, majalah PA&MA, suratkhabar BERITA HARIAN, SINAR dan banyak lagi.
Dengar cerita tidak lama lagi, syarikat nak masuk iklan TV3 dan TV AlHijrah pula.
Kalau nak saya cerita lanjut tentang produk ni, cepat-cepatlah PM saya.
Semua wanita tak kira dah berkahwin atau BELUM BERKAHWIN boleh amalkan jus ini.
Encik-encik suami juga patut beli untuk isteri.
Bukan saya tidak boleh nak bagitahu terus HARGA kat sini, tapi anda takkan dapat tahu bahawa NILAI yang saya cuba nak sampaikan LEBIH BERHARGA daripada harganya yang sangat MAMPU MILIK oleh semua wanita.
PASTI anda akan terkejut apabila harga produk ni, seperti tidak sama dengan MANFAAT YANG DIBERI oleh jus ini.


Cepat-Cepat PM saya;
012-3794525
012-3794525

P/S: MAAF kalau anda PM saya lambat REPLY tau. Biasanya kalau saya lambat reply, saya tengah sibuk packing yang pelanggan dah buat tempahan.


No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget