Followers

Tuesday 19 May 2015

Berpantang hanya dengan Jus Sengat Dara


Ting ! Ting ! Ting !
Bunyi aplikasi Telegram di handphone.
Rancak bunyinya. Membuatkan aku tak sabar nak buka, mahu baca apa yang ‘bising’ sangat tu.
“Saya nak kongsi testimoni saya sendiri selepas 3 minggu consume‪#‎JusSengatDara‬ semasa berpantang. Saya dah ambil 3 botol” - Kata Pn Ilda dari Puchong
“ Oleh kerana saya bersalin czer, darah nifas keluar tak sekata. Kejap ada.. Kejap tak de. Habis je botol pertama, darah nifas terus lawas “, kongsinya lagi.
Tak sabar nak baca seterusnya.
Pn Ilda berhenti sekejap menaip message kerana baby menangis. Macam tau pula, mummynya tak layan dia dan layan handphone.
“Bersalin czer ni, tak boleh nak pakai bengkung, perut jadi buncit. Buruk rupanya… Tapi sekarang, perut dah tak nampak buncit sangat. Rahim pula rasa mengcut dengan baik.”
“MUKA dah TAK PUCAT, rasa complexion makin GLOWING”.
Wahhh… ber double triple kebaikan jus ini pada Puan Ilda. Inilah RAHSIA nya jika amalkan #JusSengatDara secara konsisten.
Sambung Puan Ilda..
“SUSU badan memang sangat MERIAH. Dalam masa 3 minggu, baby dah bam bam”, sambil Pn Ilda upload gambar baby nya yang cute tu.
Geram macam nak cubit-cubit aje pipi baby ni.
“Hari me-3, mata baby ada kuning sikit. Mula-mula memang takut juga nak consume Jus Sengat Dara sebab ada kunyit. Takut baby tambah kuning. Saya cuba juga Jus Sengat Dara pada hari ke-5. Alhamdulillah, baby tak kuning. Badan saya pun tak rasa penat, BERTENAGA je walaupun bangun malam susukan baby”
“Pernah juga satu malam tu terlupa nak consume. Esoknya saya rasa lesu dan mengantuk.”
Puan Ilda mengakhiri perbualan kami dalam group Telegram dengan mengatakan,
“Berpantang kali ni memang saya minum Jus Sengat Dara saja. Tak amik produk atau jamu lain. Nak test KEHEBATAN #JusSengatDara. Alhamdulillah, memang serasi dengan saya”
—————————————
Jadi, KENAPA MASIH TAKUT untuk amalkan Jus Sengat Dara sebaik sahaja bersalin.
Jus ini amat sesuai untuk di amalkan.
Banyak sangat kelebihan yang boleh di dapati darinya.
Harga MAMPU MILIK, BERKESAN dan yang penting SELAMAT untuk digunakan.
—————————————







MAHU DAPATKAN NYA?

WA “JusSengatDara” ke 012-3794525


No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget