Followers

Wednesday 25 May 2011

apa yg aku harapkn....

hai...
dh lama sgt aku xupdate blog ni..
ermmm..smlm bezday aku...tp xrasa sronok pn...biasa jer...klu sronok pn sbb kwn2 wish kt fb ngn bg msg...tp kpd kwn2 yg wish tu thnks yer...
dulu bestlh..ada gk kwn2 nk wt party tuk aku..siap beli kek lagi..terharu betul...
adiah pn ada..siap dpt bunga lgi (yg ni dr secret admire)...hahaha...
nk wt mcm mana..umur dh meningkt..nk arapkn org tersyg dia bkn pndai pn nk romantik..klu dpt cupcake sebiji ngn lilin sbtg pn xpe....tp klu tuk org lain bkn main lagi, xkisah pn klu beli adiah mahal2..
aku bkn nk ungkit..tp....erm...xnk ckp lgi lh..wt dosa jer...
tp xpe...nnti aku blk kg..aku blh smbut ngn fmly aku..adik aku ada cdngn nk wt kt kg..bestnye!!!!

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget