Followers

Wednesday 15 June 2011

Pengasuh baru Ammar



Arini dh msuk ari ke 4 Ammar ngn pengasuh baru.tp dia still nangis lg..rsa kesian pn ada..xpatut pengasuh lma bgthu last2 minit xdpt jga Ammar. Msa tu punyalh aku terkejut. Mana nk cri.Nsb baik aku jmpa pengasuh baru dia. Tp tiap kali aku anta msti dia nangis. Pengasuh tu kata dia nangis smpai ke ptg..ni yg buat aku xduduk diam ngn nk blk awal je..Ammar syg..mama arap sgt Ammar dpt jd bdk yg kuat, bijak..jgn nangis tau..mama susah ati tau.


Arini aku call lg..tnye perkembangan Ammar. Pengasuh tu bgthu dia dh kurang skit nangis. Tp bila tdor susah skit sbb Ammar dia tdor buai. Jd nk kena buai jer..aku rsa pelik gk sbb kt umh dia xtdor buai pn..ni msa pengasuh lma yg ajar dia tdor buai..agaknye dia pkai buai elektrik..kna enjut jer..cian plak kt pengasuh baru tu..smpai kata sush nk wt keje..jgn smpai dia xnk jga anak aku dh ler...si ayah dia plk kata nk sruh mak dia jaga..skit2 nk mak..skit2 nk mak...dia xpkir ke mak dia tu dh tua..dh xlarat..kesian plk tu..laki aku ni nk pkir senang jer....



Kdg2 aku terpikir nk benti keje jer.smpai mcm tu skali..tp mcm rugu plk..yelh hidup skrg bkn senang...sume nk kena cri rezeki...Ya ALLAH! tabahkan lh aku untuk menempuh dugaan ini..kuatkn semangat ku demi anak2 tercinta.

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget