Followers

Monday 22 July 2013

Cegah serangan jantung dengan CoQHealth Plus



Antara salah satu kebaikkan Coenzyme Q10 (CoQ10) ini adalah menangani serangan jantung yang merupakan pembunuh utama rakyat Malaysia. Pesakit didapati mempunyai rendah CoQ10 di dalam sel-sel otot jantung yang membawa kepada kegagalan jantung untuk berfungsi. Hasil kajian double-blind menunjukkan dengan mengamalkan CoQ10 dapat mengurangkan gejala-gejala masalah kegagalan jantung seperti sesak nafas, sukar tidur, dan bengkak. Jadi CoQ10 adalah penyelesaian untuk meningkatkan pengeluaran tenaga di dalam otot jantung, juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.

Dan ini adalah satu testimoni yang dikongsikan oleh Mr Ethan Wang, Marketing Director Shaklee Malaysia, hasil perkongsian dari peserta di New Distributor Training yang diadakan di Johor Bahru baru-baru ini...



Apakah perbezaan CoQHealth Plus:

  • Untuk mendapatkan jumlah CoQ10 yang setara, kita perlu makan 1.7kg ayam dan 2.8kg brokoli.
  • Diperkukuhkan dengan Vitamin E bagi membantu memberikan keupayaan antioksidan optimum yang berterusan kepada sel tubuh.
  • Ekstrak teh hijau mengandungi pricyanidins yang membantu menyokong kesihatan endothelium yakni lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung.
  • CoQ10 yang berasal dari sumber semulajadi dengan kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya adalah satu-satunya CoQ10 dari yis yang ditapai yang sumbernya telah diujia dan diyakini secara meluas mempunyai kualiti tinggi dalam sumber bioketersediaannya.
  • Bebas gluten.



Cara pengambilan : 1 kapsul sehari selepas makan.


* Jauhi dari kanak-kanak. Ibu mengandung, menyusu bayi atau pengamal ubat tekanan darah tinggi perlu mendapatkan nasihat pakar sebelum menggunakannya.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. 



Jika berminat untuk mendapatkannya boleh hubungi saya :
FB : Noor Shafiza 
HP : 012-3794525
Emel : nshafez@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget