Followers

Monday 16 March 2015

HYPERTHYROID



Hipertiriodisme juga dikenali sebagai tirotoksikosis. Antara penyebabnya adalah grave’s disease iaitu antibodi dalam badan menyebabkan kelenjar tiroid itu membesar dan mengeluarkan hormon terlebih. Dalam kes ini selalunya semua atau sebahagian besar sel tiroid membesar dan mengurangkan hormon berlebihan.

Suplement Shaklee utk Pesakit hipertiroidisme:

1) Vivix
✔Vivix ni boleh perbaiki sehingga ke tahap DNA dan sel tubuh

2) B Complex
✔untuk memperbaiki sistem imun dan kelenjar tiroid.

3)Omega Guard
✔untuk menjana fungsi kelenjar yang betul disamping mengurangkan bengkak kelenjar yang dialami.


INGIN KETAHUI LEBIH LANJUT, SILA HUBUNGI SAYA 012-3794525


JOM JADI AHLI SHAKLEE 
HANYA RM65 UNTUK SEUMUR HIDUP DAN ANDA AKAN MENIKMATI PELBAGAI GANJARAN DARI SHAKLEE!!
BOLEH BELI DENGAN HARGA SHAKLEE YANG JAUH LEBIH MURAH!!

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas daripada saya!

 *  * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.  Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu. 

Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia.

Sertai saya dan dapatkan peluang ini sekarang. Maklumat lanjut hubungi saya dibawah :





No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget