Followers

Thursday 16 February 2012

Selamat Datang Reff



Pengalaman melahirkan bayi yang kedua tidak sama dgn yang pertama. Saat tuk melahirkan anak kedua ada citenye...Pada 23hb Oktober 2011 sehari selepas aku meraikan Hari Jadi Ammar dan Ayahnye...aku telah keluar tanda tuk bersalin..berdebar2 perasaan aku sbbnye bkn tarikh ini dijangka aku bersalin.

Lebih kurang kul 2ptg, aku bergegas ke Hospital Putrajaya tuk mengesahkan adakah aku akn bersalin aritu gak??!!Setelah di check oleh nurse kt situ, dh buka 1cm rupanye..apalagi, rancangan aku nk bersalin kt Terengganu sempat ke..aku ngn huby mengambil keputusan tuk Redah Je blk Trg ptg tu gak!!!....(dlm ati mmg berdebar kencang)..

Apa lagi..blk je rumah kemas mna yang patut terus bertolak dr rumah kul 4 ptg..msa tu mmg ada sakit skit lh (kontraksi)...dlm perjlnan tu mula2 sakit setegah jam skali..pastu 15mnt skali, pastu 10mnt skali....mak..ayah..makcik..sume call risau terbersalin dlm kete...

Alhamdulilah...selamat gk smpai Terengganu..trus pi Pusat Perubatan Intan..msa tu dh bukak 5cm..xlma duk dlm bilik wad...trus je bersalin...Syukur alhamdulilah..aku selamat melahirkan bayi lelaki yang comel seberat 3.4kg pada kul 2.15 pada 24hb Oktober 2011..

Dengan itu...kami memberi nama dia Ammar Rifqi Bin Mohd Syahir...

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget