Followers

Wednesday 1 August 2012

Meal Shakes




Nilah dia Meal Shakes Multivitamin yang sungguh lazat dan wangi...sesuai tuk semua kanak -kanak kerana rasanye yang sungguh lazat dan berbau vanila.
Mengandungi pelbagai jenis vitamin dari A - Z .



Rasa yg sangat lazat dengan perisa French Vanilla...yum..yum...

* Meal shakes adalah hidangan yg lazat, penuh nutrisi & sangat sesuai sebagai minuman sarapan pagi anda sekeluarga!*

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. 

Membekalkan 240 kalori bagi setiap hidangan bila dicampur dengan susu rendah lemak! Setiap bancuhan MealShake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Tiada perasa tiruan atau warna tambahan. 

Siapa yang perlukan MealShake? 

Ia sesuai utk semua kanak2 terutamanya yang kurang selera mkn atau yang sembelit atau pun kanak2 obese. Kerana mealshake ni lengkap dgn nutrien yg diperlukan badan dan secara tak langsung, apabila badan cukup dgn zat2 yg diperlukan.. takdela nak mkn merapu2.. Memanglah suplemen tak boleh menggantikan makanan harian. Nama pun supplemen kan.. ianya hanya makanan tambahan. Menampung mana2 yg kurang je :)

Juga sesuai utk sesiapa sahaja termasuk Ibu2 mengandung, menyusu, pesakit2 dlm proses pemulihan selepas operation, mereka2 yg inginkan kulit cantik, dan yg ingin kekal sihat.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Nak tahu vitamin mana yg bersesuaian dgn budget dan masalah anda? Sila hubungi saya di :

H/P: 012-3794525 atau 
Email: nshafez@gmail.com atau 
FB : Noor Shafiza untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget