Followers

Friday 7 September 2012

Lecithin SHAKLEE - Kekal langsing menawan

Sejak saya diperkenalkan ngn vitamin SHAKLEE ni . Diri saya rasa sungguh hebat dan menawan. Setelah beranak 2 badan kena lh jaga. Org ckp lps bersalin nilh kena pantang betul2 klu x lain jadinyer. Alhamdulilah  sejak makan Lecithin saya kekal langsing dan menawan (cewahhh..puji diri sendri plk..hihii)


Betul!!saya xtipu...Lecithin ni jugak bantu saya hilangkan sembelit. Sejak saya lahirkan Rifqi mmg saya ada masalah 'membuang'. Sampai nk pegi toilet pn takot. Tapi sejak makan Lecithin byk membatu saya mengurangkan sembelit sehinggalah sekaran tiada lagi sembelit (suke3!!)

Nak tgk gambar saya sebelum mengandung dan selepas mengandung..nilah buktinyer..Ada org ckp bila bersalin anak dekat2 ni susah nk turunkn berat bdn...sbb xsempat nk slim mengandung blk (hihihihi..) Lecithin ni mmg berkesan..saya sgt suka...ditambah kan lagi dengan vitamin2 lain (ESP..Alfafa..Vitamin C...Osteomatrix..Comp B dan Vitalea) Wah2...bertambah2 lh serinya..hehehehe...


Namun bagi yang menyusu badan, tahukah anda kebaikan Lecithin kepada ibu yang menyusu?

 * Ia membantu mengurangkan risiko cloq duct atau duktus susu tersumbat.
 * Ia membakar lemak yang berlebihan dalam badan ibu.
 *Ia membanti ibu mengatasi masalah lupa atau "Short Memory" yang biasa dilalui selepas melahirkan.
 *Ia membantu menyalurkan inositol dan kolin di dalam susuibu untuk perkembangan otak bayi.

Maka selamatlah jika Lecithin di ambil semasa penyusuan  selain untuk pengambilan mengurangkan berat badan. Sila dapatkan jadual pemakanan dari pengedar seandainya anda mahukan cara pengambilan yang lebih baik. 




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Nak tahu vitamin mana yg bersesuaian dgn budget dan masalah anda? Sila hubungi saya di :


H/P: 012-3794525 atau 
Email: nshafez@gmail.com atau 
FB : Noor Shafiza untuk sebarang pertanyaan.



No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget