Followers

Thursday 1 August 2013

Joint Health Tablet menyokong kesihatan sendi




Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan.

Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Apakah Manfaat Advanced Joint health tablet?

1. Menyokong keselesaan sendi
  • Ekstrak Boswellia berfungsi untuk meminimakan antiinflamatori (bengkak/radang) pada sendi.
2. Bertindak sebagai ‘pelapik’
  • Ekstrak Jagung – Sumber glucoseamine membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan dengan meminimakan geseran dan ada juga yang mengatakan fungsinya sebagai pelincir. Itulah kandungan bahan aktif yang ada di dalam Advanced Joint health tablet Shaklee ni.
3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
  • Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.
Melalui 3 cara inilah Advanced Joint Health Tablet dapat bantu melegakan sakit2 sendi dan juga melancarkan pergerakan penggunanya. InsyaAllah.

Cara pengambilan : 2 biji sehari selepas makan


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. 

Jika berminat untuk mendapatkannya boleh hubungi saya :
FB : Noor Shafiza 
HP : 012-3794525
Emel : nshafez@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget