Followers

Tuesday 1 December 2015

Muka berseri dan bertenaga dalam pantang

 
** Anda lepas bersalin?
** Muka Pucat dan kusam semasa berpantang?
** Badan letih dan tidak bermaya?
JANGAN RISAU ! Kami boleh bantu puan.
Seronok dapat feedback macam kat bawah ni :
"Kelmarin pi klinik, member tanya makan apa, muka tak macam orang dalam pantang. Kembang kempis kita dengar orang puji kita. Suka.. suka..."
.
"Suami tegur muka saya berseri-seri. Takut plak tak dan nak pan tang 100 hari. hehehe..."
.
"Sis, Saya dah consume jus 3 hari lepas. Suami ada komen muka saya BERSERI-SERI, makin CANTIK. Seram plak dengar kan, yelah.. dalam PAN.TANG gini. Hehehe... Saya pun perasan wajah saya makin CERAH. Suami tak tahu saya makan suppliment ni."
“MUKA dah TAK PUCAT, rasa complexion makin GLOWING”.
" Alhamdulillah, rasa lebih bertenaga. Jiran yang melawat pun kata muka dah MERAH BERSERI. Baru aje bersa lin 9 hari lepas"
.
.
Ini antara komen pelanggan kami yang telah pun mengamalkan jus semasa dalam pantang.
Banyak lagi kami dapat feedback yang baik mengenai jus. Tak muat saya nak kongsi di sini.
.
NAK TAHU LEBIH LANJUT TENTANG JUS?
Puan, mohon WHATSAPP dulu. Sebab tim kami nak SHARE banyak mende pasal berpan.tang ni.
.
Dalam WA, tim kami nak SHARE tips-tips berpan tang, gambar2 komen pelanggan sebelum ni dan mahu dengar masalah kesihatan puan supaya tim kami tahu dan apa yang boleh bantu.
—————————————
Jadi, KENAPA MASIH TAKUT untuk amalkan ‪#‎jussengatdara‬ sebaik sahaja bersalin.
Jus ini amat sesuai untuk di amalkan.
Banyak sangat kelebihan yang boleh di dapati darinya.
Harga MAMPU MILIK, BERKESAN dan yang penting SELAMAT untuk digunakan
————————————
Whatsup sha 012.3794525
Whatsup sha 012.3794525

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget