Followers

Sunday 22 July 2012

Sengugut dah xde lagi dengan GLA Complex Shaklee

Saya ingin berkongsi kisah daripada Bloq sahabat saya berkenaan GLA Complex Shaklee. 

Ini kisah Ayong, sepupu En Billy yg juga pengguna GLA Complex Shaklee. Dia amik GLA untuk atasi masalah senggugut yg teruk setiap kali menstrual.

Cerita Ayong lepas amalkan GLA Complex Shaklee untuk atasi masalah senggugutnya yg sangat teruk sebelum ni:




Alhamdulillah..sangat berkesan! Sebenarnya Ayong makan tak sampai sebulan dah nampak kesan. Sebab dia amik GLA beberapa hari sebelum period dan tak sesakit sebelum ni! Cuma Ayong tunggu period kali kedua sebab nak tengok betul ke dah tak senggugut teruk macam dulu. 


Di sini saya ingin berkongsi kelebihan GLA Complex Shaklee.

Jika anda tercari-cari suplemen untuk membantu anda menghadapi masalah berkaitan hormon wanita seperti simptom monopause ini, anda boleh mencuba  GLA Complex Shaklee yang mengandungi Gamma-Linolenic Acid dan Omega-6


Ia berperanan membantu masalah seperti:
* sindrom pra-haid (PMS) 
* simptom pra-monopause 
* ketidaksuburan 
* haid tidak teratur 
* masalah ovarian cyst 
* fibroid.

Hari ini saya nak berkongsi testimoni Pn. Haizu, awal 50-an yang telah 2 bulan menggunakan GLA Complex. Beliau merupakan seorang yang bekerjaya dan merupakan salah seorang pemimpin utama di pejabat :

"*Saya sangat gembira bila kawan sepejabat mula perasan perubahan kepada mood dan tumpuan saya yang lebih baik di pejabat. Memang saya akui sebelum ni saya cepat melenting dan susah untuk fokus di pejabat. Masalah ini mengganggu prestasi saya hingga menyebabkan saya dipandang sinis oleh kakitangan bawahan.

Saya juga mempunyai masalah haid yang banyak dan tidak teratur akibat fibroid. Sejak 2 bulan mengamalkan GLA Complex, saya tidak lagi mengalami pendarahan yang banyak dan yang pasti, perut saya yang buncit akibat fibroid telah berkurangan.

Paling menggembirakan, suami menegur kulit muka saya semakin baik. Jeragat telah pudar dan garis-garis kedutan di dahi sedikit berkurangan"


* kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan produk adalah berbeza ke atas individu



Nak tahu vitamin mana yg bersesuaian dgn budget dan masalah anda? Sila hubungi saya di :

H/P: 012-3794525 atau 
Email: nshafez@gmail.com atau 
FB : Noor Shafiza untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget