Followers

Sunday 11 May 2014

ESP buat saya bertenaga!!

Pengalaman saya sendiri minum ESP buat saya bertenaga setiap hari. Mempunyai 2 orang anak yang sungguh lasak dan saya sendiri sedang mengandung. 

Sebelum ini, anak kedua saya diasuh di rumah orang dan saya terpaksa bagun pukul 4 pagi untuk menyediakan bekalan makanan dia. Tapi saya tidak merasa penat atau mengantuk untuk bangun pagi malah terasa bersemangat. 

Setiap malam saya amalkan minum ESP dengan air Feel Fresh atau air oren yang dibuat sendri. Memang Best Sangat!!!Rugi anda tidak mencubanya.





Kepentingan Protein Untuk Tubuh Badan

  • Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.
  • Ia juga merangsang fungsi psikologi
  • Maka, setiap organ kita memerlukan protein
  • Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan ototperubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. 

Sertai saya dan dapatkan peluang ini sekarang. Maklumat lanjut hubungi saya dibawah :



No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget