Followers

Wednesday 7 May 2014

Jom berpantang dengan suplement SHAKLEE

-sekadar hiasan-

Teringat dulu semasa anak yang kedua. Susah hati sebab susu sangatlah sikit, nak jugak menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.Sebelum tu belum lagi diperkenalkan dengan Shaklee. Terjumpalah dengan kakak seorang ni (Kak Jannatul Fadilah) memperkenalkan set berpantang Shaklee yang sungguh hebat. Terima kasih akak kerana memperkenalkan saya dengan Shaklee. Alhamdulilah, saya dapat berpantang dan mengembalikan tubuh saya semula dan dapat menyusukan anak saya sehingga umur 2 tahun. Tapi sekarang dah nak masuk anak ketiga..Alhamdulilah...Insyallah saya akan berpantang dengan suplement Shaklee juga tahun ini.

Saya memperkenalkan Set berpantang/ bersalin Shaklee yang sungguh hebat.



1. SET BERPANTANG / SET BERSALIN BASIC (KLIK UNTUK ORDER)

  1. Vitalea (Multivitamin) 
  2. B-Complex 
  3. Zinc Complex 
  4. Vitamin C 


2. SET BERPANTANG / SET BERSALIN DAN PENYUSUAN

  1. Vitalea (Multivitamin)
  2. B-Complex 
  3. Zinc Complex 
  4. Vitamin C 
  5. Ostematrix 
  6. Alfalfa Complex 
  7. ESP 
Ikuti testimoni yang telah menggunakan set berpantang / bersalin Shaklee :

Testimoni 1 : 




 Testimoni 2 :



Testimoni 3 :






* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, m
engubati, atau mencegah sebarang penyakit. 

Sertai saya dan dapatkan peluang ini sekarang. Maklumat lanjut hubungi saya dibawah :














No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget