Followers

Tuesday 20 May 2014

Vitalea Shaklee membantu ibu mengandung yang mengidap anemia

Jangan susah hati jika anda mengidap anemia (hb low) semasa mengandung. Vitalea Shaklee dapat membantu ibu mengandung yang mempunyai masalah darah rendah (hb low).
Vitalea dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Ia juga mempunyai  Sistem Penyerapan Bioaktif yang dipatenkan untuk memastikan peningkatan penyerapan asid folid yang sangat diperlukan.  


Perbandingan Vitalea Shaklee dengan Obimin : 



Ada yang tanya kenapa makan Obimin yang doktor bekalkan tapi HB tetap jugak turun. Menten je tak naik naik. Jenuh pulak nak makan kerang hari hari sebab nak naikkan HB. Obimin ni merupakan vitamin sintetik. Vitamin sintetik maksudnya vitamin yang dihasilkan dari manipulasi bahan kimia yang ada ciri ciri hampir sama dengan yang terdapat dalam vitamin. walaupun formulanya sama tapi tetap tak sama dengan vitamin semulajadi. Contoh susu ibu dengan susu formula. mana lagi berkhasiat sebenarnya? 

Sesetengah pengeluar vitamin komersil dan mineral sintetik menambah kepada produk vitamin, biasanya untuk meningkatkan potensi vitamin, tetapi banyak sintetik diperbuat daripada derivatif tar arang batu - karsinogen yang diketahui terdapat dalam asap rokok. Ini hanya salah satu sebab mengapa ia adalah penting untuk berbincang dengan doktor anda sebelum mengambil apa-apa tambahan baru.




Tepuk dada tanyalah selera !!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. 

Sertai saya dan dapatkan peluang ini sekarang. Maklumat lanjut hubungi saya dibawah :















No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget