Followers

Monday 20 April 2015

Jus Sengat Dara buat saya rasa muda

-cuba teka yang mana saya?-

Hari ini ada program di tempat kerja. Tak sangka pakai macam ni pun ada yang cakap macam anak dara. Satu credit untuk diri saya. Siapa tak suka kalau orang puji macam tu kan? Padahal saya dah anak 3.(saya paling ramai anak dikalangan mereka).

Apa rahsia saya? Saya tiada rahsia, sebab saya suka berkongsi dengan sesiapa yang tanya saya apa rahsia saya. Nak kekal muda, jiwa kena sentiasa rasa muda. Nak jiwa muda badan kena sentiasa sihat dan bertenaga. Salah satunya adalah saya amalkan suplement iaitu Jus Sengat Dara (amalan sekarang).

Sebelum ni saya ada amalkan suplement Sh_kl_ _. Suplement ni bagus cuma nak telan pil asyik lupa jer. hehehe..Bab suplement minum memang saya suka. Nak2 rasa buah. Jus Sengat Dara ni rasa buah delima. Memang sedap! Amalan berterusan akan mendapat kesan yang anda pun rasa tak percaya, berbunga-bunga rasanya..

Jom amalkan Jus Sengat Dara!!







No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget