Followers

Monday 27 April 2015

Penawar segala penyakit adalah habbatus sauda



TAK ADA SEBARANG PENYAKIT BOLEH KE AMALKAN HABBATUSSAUDA NI?

Jawapan : YA. Sudah tentu.. Mengapa kita tidak amalkan Habbatussauda ini seperti supplement harian. Baginda Rasulullah sendiri telah memberi jaminan bahawa terdapat penawar bagi segala penyakit di dalam Habbatussauda.. 

Di sini saya kongsikan beberapa manfaat sekiranya kita amalkan Habbasyi Oil Habbatussauda..

1) Menguat sistem pertahanan badan semulajadi yang sedia ada dalam tubuh. Kandungan yang lengkap dalam habbatusauda menguatkan sistem imun daripada serangan penyakit.

2) Mengandungi hormon yang lengkap untuk menambah kecergasan mental, seksual dan pelbagai aktiviti.

3) Melancar semula perjalanan darah dan ini membantu ke arah penyembuhan semulajadi.

4) Kandungan nigellon yang terdapat didalamnya terbaik dan paling berkesan untuk merawat masalah kesukaran bernafas, lelah dan radang tengkorok. (*nigellon-kandungan aktif utama dalam habbatussauda)

5) Membantu menguat kembali fungsi-fungsi buah pinggang, hempedu, hati, jantung dan bahagian-bahgian lain dalam tubuh seperti sediakala. Oleh itu, insya-Allah ia boleh membantu pesakit kencing manis, gout, jantung dan sebagainya.

6) Membekal sel-sel yang diperlukan untuk menambah keupayaan tubuh, menyingkirkan tumor/ketumbuhan yang mengakibatkan barah.

7) Membersihkan perut, menyingkirkan angin, kahak dan pelbagai tindak balas berlaku semasa rawatan. Namun ia tidak meninggalkan sebarang kesan sampingan dan selamat digunakan.



Hubungi saya untuk mendapatkan Habbayi oil - 0123794525



No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget