Followers

Monday 8 June 2015

Jus yang membuatkan makcik saya mengandung setelah 7 tahun merancang


Ting! Ting!

Message Whatsup masuk ke HP saya..

“ Salam, along. Mokteh nak tanya kalau mengandung boleh minum JSD ke?”

“Wsalam..tak boleh mokteh. Kalau confirm mengandung kena stop minum JSD”. Jawab saya.

“ Along, kawan mokteh nak order Jus lagi , minggu ni boleh hantarkan ke?”... Jawab saya “Boleh je..”

Selapas itu, kami pun bertemu muka..” Sebenarnya mokteh yang mengandung...heheh “ bagitahu mokteh malu2.

“Alhamdulilah..” tak terkata saya. 

“ Mokteh ada makan jamu untuk tak bagi mengandung tapi mokteh ada minum JSD gak sebab sedap sgt, khasiat dia pun best sgt. Kiranya kuat jugaklah JSD ni ye sampai mokteh boleh mengandung..” ceritanya lagi.


Makcik saya telah minum botol yang ke 4 dan terus stop minum setelah mendapat tahu dia mengandung. Umur dia pun nak dekat 40 tahun..dia malu juga nak mengandung tapi dia terima je pemberian Allah ni. Sebenarnya anak yang last pun dah 7 tahun. 

Dia bagitahu saya lagi yang dia nak berpantang dengan Jus Sengat Dara je. Senang, sedap dan banyak khasiatnya.


Apapun..Along ucapkan Tahniah!!



- makcik saya yang mengandung tu naju merah...yg tudung pink tu pn makcik saya tgh berusaha untuk mengandung anak kedua...anak pertama darjah dua -



Alhamdulilah..ramai sudah yang mengandung setelah mencuba Jus Sengat Dara ini.  

Insyallah..berkat doa, niat dan kesabaran puan2 setelah minum Jus ini akan membuahkan hasil. Cepat atau lambat terserah pada yang Maha Esa. Kita hanya berusaha.

Kepada yang tengah berusaha untuk dapatkan cahaya mata, tak salah kalau mencuba Jus Sengat Dara. Khasiat dia memang BEST! Jus ini mampu menyuburkan rahim anda, menstabilkan hormon, period dan masalah kewanitaan yang lain. Minum secara berterusan dan istiqamah akan membuahkan hasil. Insyallah.

Sekiranya berminat dengan Jus Sengat Dara ini boleh hubungi saya call/SMS/Whtsup 012.3794525.

Jus untuk lelaki pun ada iaitu Jus Hangat Teruna.



No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget