Followers

Wednesday 10 June 2015

Susu Banyak Dan Badan Bertenaga Bila Berpuasa Dengan Set Mighty Tripple Gem


Alhamdulillah..diam tak diam tak lama lagi kita bakal bertemu dengan bulan Ramadhan. Pastinya ibu-ibu yang menyusukan bayi akan mula terfikir adakah bila mereka berpuasa nanti, hasil susu perahan mereka akan merudum. Dirumah sibuk menguruskan perihal rumah tangga, ke pejabat dengan bebanan kerja yang banyak. Siang hari tak makan kerana berpuasa. Tetapi, tanggungjawab memerah susu untuk bekalan anak tersayang, tetap ibu usahakan sungguh-sungguh. 

Makin menghampiri Ramadhan, ibu-ibu pun pasti sibuk mengganti puasa. Ibu-ibu buatlah persiapan sebelum bulan Ramadhan menjelma. Persiapan awal ini adalah supaya ibu tidak tertekan apabila menjelang Ramadhan. Dikhuatiri nanti bila ibu pam susu ketika berpuasa, hasil susu mengecewakan. Disini saya ingin kongsikan Set Mighty Tripple Gem yang sesuai diambil oleh ibu yang sedang sibuk menganti puasa sebelum menjelang bulan Ramadhan. Owh ye..bukan ibu menyusu sahaja ye, para suami pun boleh amalkan set ini untuk bertenaga sepanjang hari di bulan Ramadhan.

 Set Mighty Tripple Gem

ESP :
Membekalkan protien berkualiti tinggi dan kalsium pada badan. Susu ibu, komponen utamanya adalah protien, kalsium dan air. Jadi, pengambilan ESP secara konsisten adalah sangat membantu para ibu.

Performance Drink :
Membekalkan tenaga serta merta dan berpanjangan tanpa menganggu gula dalam darah. Istimewanya tentang PD, dengan minum PD..ia mengelakkan badan kita daripada kekurangan air berlebihan sepanjang berpuasa.

Meal Shakes :
Minuman berperisa vanilla yang lengkap dengan 19vitamin dan mineral penting yang di perlukan oleh tubuh. Meal Shakes juga mengandungi fiber, kalsium dan protien.

Testimoni mereka yang berpuasa bersama Set Mighty Tripple Gem






Testi 

Testi 2

Testi 3

Testi 4

PILIHAN DITANGAN ANDA

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas daripada saya!

 *  * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.  Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu. 

Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia.

Sertai saya dan dapatkan peluang ini sekarang. Maklumat lanjut hubungi saya dibawah :



No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget