Followers

Sunday 30 December 2012

Saya pengedar sah SHAKLEE Putrajaya

Mari kita kenali Shaklee dengan lebih dekat lagi...

Shaklee Products (Malaysia) Sdn Bhd merupakan anak syarikat kepada Shaklee Corporation yang berada di Amerika Syarikat. Shaklee Malaysia telah memulakan operasinya semenjak bulan Ogos 1995 yang berpangkalan di lokasi strategik iaitu di Subang Jaya, Selangor serta mempunyai enam (6) buah cawangan yang terletak di negeri-negeri seluruh Malaysia iaitu di Pulau Pinang, Ipoh, Kuala Lumpur, Johor Bahru, Kota Bharu dan Kota Kinabalu.

Shaklee Malaysia menjalankan operasi perniagaannya mengikut garis panduan Akta Jualan Langsung 1993 dengan Lesen Jualan Langsungnya yang bernombor AJL93747.

Tanpa ragu lagi Pengiktirafan Halal Shaklee telah dikeluarkan oleh Islamic Services of Amerika (ISA) yang telah diiktiraf HALAL oleh JAKIM. 


 - Sijil Halal SHAKLEE Yang Dikeluarkan Pada 6 Februari 2012-
                               
Oleh sebab itu, anda tidak perlu was-was lagi dengan produk Shaklee dan menggunakannya dengan senang hati.  Saya juga tidak akan menjadi pengedar dan pengguna Shaklee jika ia tidak halal.

Anda juga boleh menjadi ahli seperti saya. Apakah kelebihan menjadi ahli :
  1. Boleh membeli produk dengan harga ahli & mengumpul point dlm bentuk uv.
  2. Jika rajin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, boleh meningkatkan uv tanpa ada downline.
  3. Jika mencapai minimum 150 uv (lebih kurang belian RM450 sebulan) boleh menukarkan uv kepada cash (lebih kurang RM22.50. Siapa nak bagi kita RM22.50 tu kan?)
  4. Jika berminat untuk serius berbiz, ada kelas khas disediakan. Juga blog dan group exclusive kumpulan Euphoria Shaklee di FB.
  5. Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local & international/ Umrah yg ditaja sepenuhnya oleh Shaklee jika cukup syarat.
Jika sesiapa yang ingin mendapatkan vitamin-vitamin Shaklee ini, anda juga  boleh menggunakan ID saya 885212 untuk mendapatkan harga ahli dengan walk in di cawangan berdekatan anda seperti di : 

  • Subang Emphire Tower
  • Jalan Todak Seberang Jaya Perai
  • Medan Istana Ipoh
  • Taman Molek JB
  • Wangsa Maju KL
  • Jalan Sultan Yahya Petra Kota Bharu
  • Wisma Damai, Jalan Damai Kota Kinabalu.



Boleh juga hubungi saya di :
Hp : 012-3794525 (call/sms/whatsp)
Emel : nshafez@gmail.com 
FB : Noor Shafiza

Untuk sebarang pertanyaan.


No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget