Followers

Sunday 20 March 2011

Akhirnye 19.9.2010.......

Klu ikutkn mmg aku takot nk mengndung..maklumlh mcm2 cite aku drg dr mulut org...sakit sgt2..ada yg serik nk beranaklh...huh!!!!mmg tiap mlmlh aku mimpi mcm mana nk bersalin ..hahahaha

Tp bila tiba masanya aku nk bersalin, baru aku tahu sakitnye mcm mana...tp xlh yang digambarkan mcm org2 lain ckp....cuma menahan sakit tu dari kul 2.30 pagi smpai kul 3 ptg...bygkan lh duduk dlm bilik bersalin tu menahan sakit dan dgr mcm2 suara org nk bersalin..dlm kul 3.30 ptg (xsilaplh) lahirlh seorang bayi lelaki seberat 3.6 kg..uik!!berat juga ank aku ni...tp mula2 dia kuar tu xdgr sore dia pn..risau juga aku...dkt lima mnit barulh dia nangis...alhamdulilah....

wahhh...xsangka aku dh jdi mama..comel!!!hehehe...msa baby aku lahir, pandangan dia tu mmg xboleh lupa...smpai skrg pn dia pnh pndang aku msa mula2 dia lahir...hehehe

Inilah baby yang kami nanti2kn ...AMMAR FARIS BIN MOHD SYAHIR...



No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget