Followers

Thursday 17 March 2011

Saat BahaGia****

Aku ingt lagi msa nk kwin dulu, kelam kabut lh nk wat persiapan..maklumlh 1st time nk buat majlis kwin dlm fmly aku ni...yg paling xcited abah dan mak aku...nk terima menantu...hehehe...


Tanggal 20.11.2009 huby aku dinikahkan oleh abah aku sendiri..katanye ketar kepala lutut dia...huhhh!!skali lafaz je..hebat jugak huby aku ni (kembanglh tu)..jadilh aku isteri kepada MOHD SYAHIR BIN ZAHARDIN. Bermulalh kehidupan yang baru sebagai suami isteri..mcm xcaye je dh kwin..hehehe....



Keesokkannye...kami bersanding....tp msa tu musim ujan maklumlh dkt akhir tahun...tp nk jadi cite..msa time rombongan huby ku dtg, tetiba ujan benti..kuasa ALLAH..yang paling hepy, kwn2 aku dari putrajaya pn dtg gak...naik bas JPA...meriah gaklh dlm ujan...kwn aku ERa pn dtg gak ngn fmly dia..tima kasih kpd kwn2 yang dtg....






Seminggu lps tu majlis kt Kg Tg Karang plk..belah huby aku..meriah gklh..smpai rombongan kompang msuk umh...meriah!!!rmai gk yang dtg...ada wat outdoor gk..msa kt Trg xblh nk buat outdoor sbb ujan...huhuhu














No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget