Followers

Thursday 31 March 2011

Saje Cari PASAL!!!!


Knp!!Knp!!...knp saje nk cari pasal..pagi2 buat mood xbagus..xbest....dulu aku boleh bersabar..sejak dh lma pendam ni, aku mmg xblh nk tahan...


Dh tau aku lambat...knp xbagi awl2...saje cari pasal...saje nk tgk aku mcm mana...ari ni aku pecut 120km/j...klu aku mati, msti dh jadi hantu...sakit ati aku...aku marah dia..aku marah diri aku...


biar sakit ati aku...

biar lagi sakit ati aku...

saje sakitkn ati aku......

arghhhhhhhhhhhh.....


aku tahu sume psal dia..

tahu psal gmbr tu...

saje nk cari pasal.....

arghhhhhhh........


(tetiba terkeluar lagu ni)

Bila aku sudah tiada...

simpan semua lagu ku..

jgn ditangis selalu..

mungkin itu sementara..

bila jumpa penggantiku..

jgn dilupakan aku.....



1 comment:

  1. sabar.. jangan marah2.jgn pegi dulu.. :)
    feel free to visit my blog
    www.lawakwei.blogspot.com

    ReplyDelete

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget