Followers

Friday 18 March 2011

iye ke Ni??!!!!

Seminggu lps tu aku rasa perubahan pada diri aku...lapar..malas...xsuka nasi..ish!!ni bkn aku ni..adakah????!!!!
Confrm!!!mmg xsangka...aku mengandung rupanya...time dpt tahu aku mengandung tu rasa hapy pn ada..takot pn ada...knp takot????takot dgr cite org, kata beranak tu sakit...hihihihi....tp aku redha je...yang paling hapy huby akulh....
Tp msa mengandung tu byk gk aku merajuk ngn huby aku..dia asyik blk lmbt je sbb keje...geram aku!!!!ada satu ari tu..dia blk lmbt, aku menangis sorg2 kt umh...smpai aku nk packing bag nk lari dr umah...hahahaha..kelakarkn..tp xbuat pn sbb akhirnye huby aku pn blk gk....
satu lagi cite psal nk mkn putu mayam..msa tu ari selasa, ada psar mlm kt umah aku...aku rasa nk mkn putu mayam...huby aku kata kita beli mkanan lain dulu sbb rmai org...bila dh pusing satu round, aku pn nk order putu mayam tu...penjual tu kata sume ni org dh booking....huh!!!meleleh lh air liur anak aku nnti...smpai dlm kete aku mrh2 lh kt pnjual tu...tetiba air mata aku mengalir...(malunye psal putu mayam je)...huby aku pn ingt aku saje nk mkn putu mayam tu...dia pujuk aku blk 'jumaat ni 1st kita beli putu mayam, ok!'...hehehe...mengidam ke tu???








No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget