Followers

Thursday 17 March 2011

Cite duLu2....

Teringat msa dulu2 1st kenal ngn my huby..hehehe....msa dia 1st nk jumpa aku dlu sush gak nk terima pelawaan dia...mcm2 alasan aku bg...dia kata akulh gurl yg sush nk ajak kuar....last2 jumpa gk..sbb msa tu aku nk pegi facial so alang2 tu jumpalh dia skali...ms tu bru lps facial muka aku nmpk berseri2..hihihi...agaknya sbb tu trus dia berkenan ngn aku (hahaha..perasanlh plk)

Biasalh msa bercinta dulu mcm2 perkara b'laku...msa tu aku duduk bujang ngn kwn aku dayang,anja,sue, dia nye spupu pn pnh duduk ngn aku.Diorang tahu lh cite psl aku...nak2 dayang...dulu FB xde..yg glamor Myspace ngn Tagged...aku dulu xtau lh bnda canggih mcm ni..dayanglh bgthu...sehingga huby aku(ms tu pkwe lgi) kantoi ngn aku...mmg xblh lupalh...(syg,sorylh teringat plk cite dulu2)..





Bercintalh aku sehingga aku dilamar dalam phone...hahahah...kelakar kn...dia ckp nk bertunang ngn aku...mula tu aku rs mcm mimpi je???!!!..tp mmg pn msa tu dh smpai seru aku nk kwin...so kami pn bertunang pd 25.12.2008....msa tu majlis kt putrajaya...so fmly aku sume trun putrajaya...
















No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget